And when I say jump, you say how high

Ni skulle bara veta :)

Yes man, i'm back! Skolan är igång igen och det känns sådär. Lite struktur i vardagen, men hade inte haft något emot att vara ledig några veckor till. Heh. Idag hade vi lång dag och kom inte hem fören klockan 6. Hurtbullen Sara tog då en powerwalk på två varv runt Grebo. (Och ja, ni kan skratta åt att man kan gå runt Grebo två gånger på mindre än en timme, och att det är litet och alla problem ni har för oss.) Har varit såååå duktig och varit ute och gått 5 dagar i rad. FAN VAD FIT JAG KOMMER 2012. Beach 2012 som man säger! Har även varit duktig och gjort lite fysik samt övat på min svenska redovisning som jag ska ha imorgon. 

ASssssSSSssssSSSSSSsssååÅ, jag är så jävla trött. Ska nog vara mes och sova fett tidigt. Coolt, jag har precis bevisat att alla fördomar man har om naturare är sanna - hehe. Förlåt mina natur-vänner, ni är inte töntar - bara jag. Hm, lite huvudvärk på det = SOVA! Woooooooaaah, världskul. 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0