Was I too close for comfort?

Hejsan!

Känner pressen på det första inlägget på min blogg. Eller gör jag det? Egentligen skiter jag i vilket. Fast inte på ett dumt sätt asså. Vad gör jag annars då? Sitter i sängen och är så fantastiskt trött att jag snart befinner mig i dvala men måste prata om morgondagen lite innan jag får pussa kudden. TOMTEFESTEN!! Kommer bli fett! Börjar med förfest här hemma, sedan bär det av till stan och avslutas med slagg hos Dan. AWESOME!


Okej, har en jävla fläkt på rummet som låter högt som fan. Fett irriterande? Eh. Plus att man får en fet hjärtattack varje gång maskinhelvetet sätter igång. Och nu kanske vissa som har varit på mitt rum undrar varför jag har en fläkt på mitt rum när det är mitt i vintern och galet kallt i mitt rum? Kan då berätta för er att det blåser varmluft, så HAHA. Dock så svarar ingen på facebook när jag försöker konversera om tomtefesten så dags för mig att sova. Har prov imorgon, WHAAAAAT'ZZZZ UP WWITH THAAATTTT, MAN!? Sista dagen innan skolavslutningen liksom, men tackar och bugar. Ska iallafall kicka azzzzz på provet så behöver all sömn jag kan få. Kommer aldrig till skott, så GODNATT MANNEN! (Mannarna....)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0