Money can't buy me love

Halloj! (Tänk er med uttalet av en sjöman så kan ni förstå vad jag syftar på.)
Var på stan igår och idag. Gårdagen spenderades med mamma och Elin. Grymt massa shopping. Fick med mig very many påsar hem (Om ni inte diggar min svengelska - STICK OCH BRINN!) En efterlängtad kavaj bland annat, så nu kan jag se very business-like ut på Katedral. Me gusta. (Om ni inte diggar blandningen av spanska - STICK OCH BRINN!) En mycket mysig dag iallafall. Mamma och Elin fyndade också lite. På kvällen var det filmmys med flickorna. 

Idag blev det som sagt staden igen, men denna gång med Maria och Frida. Emelie och Elin varvade lite, men de var allt också med. Hittade ett par byxor idag, så nu får jag leva fattigt igen. INGET MER CASHFLOW MANNEN! Jag är ju rebell dock och vi rebeller, vi kan leva bra ändå. BARA SÅ NI VET! Var där i en kortare evighet och fick tillslut återvända hem. Kollade på deckare med familjen. (Ketchup, ketchup, ketchup!) Den var mycket bra. Blir tidigt för mig ikväll tror jag. Skönt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0