I got a hangover

Läget? Skulle bara meddela att jag hade en helt vansinigt kul på tomtefesten laaast night med mina små fina vänner. (Varför skriver jag små när två av de i själva verket är äldre än mig?) Dansade som fan, svettades som en valros, skrek som en efterbliven och hade det grymt. Vi kom dit vid ungefär halv 11 och var kvar tills de stängde vid 2. Självklart var vi SIST ut också, eftersom våra jackor hade kommit bort. 

Frida och jag sov hos farmor istället, efter lite krångel. Blev inte mycket sömn eftersom vi skulle upp och ha julavslutning klockan halv 9. MAN BA: WHAAAAAAAAAAAAAAAT THE FUCK!? Inte jättepepp direkt. Med huvudvärk och nästintill sovandes genomled Maria och jag avslutningen i aulan med musik i en timme och sedan lite paketlek och sånt i klassrummet. Mys. Kom hem och däckade i soffan och sov hela jävla dagen. LOVET ÄR VÄLBEHÖVLIGT OCH VÄLKOMMET!

Some pictures from last night: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0